Sastojci (za 4 komada):

1 čaša brašna od leblebije
1 ravna kašičica soli
¾ čaše vode
½ kašičice kurkume
½ kašičice aleve paprike
par kašika ulja za premazivanje

Postupak:

Umutiti gusto testo i peći male, deblje palačinke na srednje jakoj vatri na nelepljivom tiganju za palačinke. Premazivati tiganj prije pečenja (pomoću kista) i svaku palačinku kad je okrenete. Ovakve palačinke su zdravije jer ne sadrže gluten, a leblebija je, kao i sve mahunarke, proteinska namirnica. Deo brašna možete zameniti i sa pirinčanim brašnom.
Servirati vruće palačinke uz salatu, sojin jogurt, sir, ajvar, veganske namaze ili majonez kao bezglutenski doručak, lagani ručak ili večeru.

Napomena:

Ako vam testo ispadne pregusto i teško se razliva na sredini tiganja, dodajte još malo vode. U testo se po želji mogu dodati i drugi začini i začinsko bilje po želji, kao i povrće npr. malo rendane šargarepe, tikvice, seckanog španata ili blitve i paprike.

Priprema i foto: Barbara Gaj Ristić

Da vaš online Biobella Magazin bude uvek samo na klik daleko od vas. Sačuvajte ovu stranicu!

(desni klik, a zatim „add to bookmarks“ ili „ctrl+d“ na tastaturi :))