Zdrave kombinacije sa ovsenim pahuljicama i čia semenkama koje možete napraviti uveče i pustiti ih da prenoće.

Ako ne volite običnu ovsenu kašu ili su vam dosadile kupovne kombinacije muslija sa belim šećerom, probajte ove četiri ideje za doručak sa zobenim pahuljicama koje se naprave za manje od 5 minuta.

Za vegansku (posnu) varijantu zamenite jogurt i med sojinim jogurtom i javorovim ili agavinim sirupom, a mleko bademovim, sojinim, rižinim ili zobenim mlekom.Takođe, sve recepte je lako napraviti i u bezglutenskoj varijanti. Voće prilagodite sezoni i onome šta imate kod kuće. Dobro izmešajte sve sastojke, poklopite i ostavite da prenoće u frižideru. Ujutro ćete imati spreman doručak!

1. Ovsene pahuljice sa grčkim jogurtom, čia semenkama, medom i borovnicama

–  2/3 šolje ovsenih pahuljica
–  2/3 šolje mleka ili biljnog mleka po želji
–  1/2 šolje grčkog jogurta
–  1/2 kašičice ekstrakta vanile
–  1 kašika čia semenki
–  1/2 kašičice mlevenog cimeta
–  2 kašike meda
–  Borovnice
–  1/3 šolje mlevenih integralnih krekera ili mlevenog integralnog keksa

2. Ovsene pahuljice sa jagodama, čia semenkama i kikiriki puterom

–  2/3 šolje zobenih pahuljica
–  mleko i/ili jogurt po želji
–  1 kašika pekmeza od jagoda
–  3 kašike kikiriki putera
–  1/2 kašičice ekstrakta vanile
–  1 kašika čia semenki
–  jagode

3. Ovsene pahuljice s jogurtom, čia semenkama i breskvama

–  2/3 šolje zobenih pahuljica
–  mleko i/ili jogurt po želji
–  1 kašika putera od orašida (kikiriki, orah, badem ili indijski orah)
–  1 kašika čia semenki
–  1 kašičica mlevenog cimeta
–  1 kašika meda
–  1 naseckana breskva

4. Ovsene pahuljice sa čokoladom i bananom

–  2/3 šolje zobenih pahuljica
–  mleko i/ili jogurt po želji
–  1 1/2 kašike kakao praha
–  1 kašičica cimeta
–  1/4 kašičice muškatnog oraščića
–  1 seckana banana
–  čokoladne granule ili malo naseckane tamne čokolade

Slobodno postavite pitanja našim autorima u polju za komentar na dnu ove strane. Učestvujte u kreiranju magazina zajedno sa nama.